lauantai 12. tammikuuta 2013

Runo ja ATC.Tammikuu 2013

Manumiinalla oli blogissaan hurmaava haaste.Runo ja Atc.Hänellä oli aiheena hiihtäjä,mutta luvalla tein jotain aivan muuta.Siilifanina tietysti aiheena SIILI. On kortti vapaa myös vaihtoon,nimellä "Siilin ystävät"
Edit:Kotilaiskalle lähtee siilit!


Oi,sanoi siili
olen tunteellinen siili
olen hyvä,kiltti,hellä.
Ja kenelläpä,kellä,
on vastaansanomista?
Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.

Oi,sanoi siili
olin surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!
Ja se on aivan totta.
Se yksinäinen eli
ja piikein piikitteli.
Ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli.

Kirsi Kunnas.

6 kommenttia:

  1. Suloinen! Ja tuo runo on aina yhtä ihana :)

    VastaaPoista
  2. Ihana ha hellyyttävä hiihtäjäkortti

    VastaaPoista
  3. Valloittavan herttainen kortti ja vapaa vaihtoon, vaihtaisitko sen mun kabs, mun vapaat kortit on kyl levällään ku jokisen eväät mut jos et löydä vaihturia jo tehdyistä voin tehdä toiveellasi ihan uuden kortin sulle

    VastaaPoista
  4. Sinun siilisi ei todellakaan ole ilman ystäviä! Mainio kortti tuohon iki-ihanaan runoon. Kiitos, että tulit mukaan haasteeseen.

    VastaaPoista
  5. Ihana, ihana! Kyllä olet tehnytkin suloisen kortin ikiihanaan runoon.

    VastaaPoista
  6. ihana runo ja kortti. Osaan runon vieläkin ulkoa kouluajoilta:))

    VastaaPoista