torstai 19. marraskuuta 2015

Postcrossing postia.

Olen yli 7 vuotta harrastanut postcrossing korttivaihtoa.matkan varrella sattuu ja tapahtuu.Olen saanut ympäri maailmaa monivuotisia ystäviä.Ja heidän kanssaan korttivaihto jatkuu.Joskus tupsahtaa jopa paketti ja olenpa tavannutkin joitakin!Korttien tekijänä laitan joskus maailmaalle omia tekosiani,jos niistä ollaan kiinnostuneita,joskus profiileissaan kieltävät sen.Ranskalaiselle Nadialle lähetin oman tekemäni ja huomasin kyllä hänen profiilissaan myös hänen korttiharrastuksensa,myös ATC.No,niin hän tykästyi korttiinin niin,että päätti lähettää oman "handmade"kortin.Taustakuva on kankainen,oikein pehmeää flanellia.Ja mukana seurasi ATC kortti,jolle antoi nimen:"Noel",sekin kangas taustainen.

"Noel"
Ja kun alkuun pääsin,laitan toisenkin,juuri alkuviikolla Amerikasta tulleen,Annen tekemän "handmade" kortin,myös kiitoskorttina tulleen.Tämä kortti on edestä ja takaa kankaasta,sisällä korttipohja.Molemmissa kirjeissä on kirjekuoresta alkaen itse tehtyä.Tykkään,sillä lähettäjä on nähnyt erilaista vaivaa saajaa kohtaan.kyllä näitä on kiva saada-ja lähettää!
 
 

4 kommenttia:

  1. Ihastuttavia kortteja! Minä rekisteröidyin postcrossaajaksi yli 9 vuotta sitten ja se taisi ollakin aivan tuon systeemin alkuaikoja. Pitkiä aikoja on kulunut etten ensimmäistäkään korttia ole lähettänyt, mutta välillä jokusen olen postittanut. Vain alle 300kpl kuitenkin, vaikka vuosia onkin kertynyt...

    VastaaPoista
  2. Minä olen ollut mukana toista vuotta ja 250 korttia on tullut laitettua, mutta en ole ylimääräisiä vaihtanut. Voisi tieten paneutua paremmin, mutta kun tuo englanti on kehnoa...vaan siinähän sitä väkisten oppisi.

    VastaaPoista
  3. Minulla oli pitkä postcrossingin tauko tänä vuonna, mutta juuri viime viikossa aloitin taas kirjoittaa postikortteja... Olen niin kiitollinen, koska Postcrossingin avulla me molemmat tulivat ystäviksi!

    VastaaPoista
  4. Oletpa saanut ihania kortteja! Laittaisitko minulle sähköpostia tuohon kuusenkoristedecooni liittyen: sannajaakola@gmail.com ? Kiva, että halusit osallistua!

    VastaaPoista